Pomoc
Twój problem - nasza głowa.
Najczęstsze pytania dotyczące zamówień
Zamawianie i wysyłka
W przypadku zamówień złożonych w dni robocze do 12 (Inpost) lub 14 (DPD / Orlen Paczka), wysyłka jest realizowana jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po tych godzinach są wysyłane w ciągu najbliższego dnia roboczego.
Zamówienia wysyłamy z własnego magazynu (nie pracujemy na zasadzie dropshippingu) zlokalizowanego w Sosnowcu.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość, postaramy się pomóc tak szybko jak to możliwe. Dane kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt
Postęp realizacji zamówienia możesz śledzić w zakładce „Moje konto„. Po wysyłce otrzymasz od nas numer śledzenia przesyłki.
Na chwilę obecną realizujemy wyłącznie zamówione złożone z adresem dostawy na terenie Polski.
Oczywiście – jeśli chcesz skorzystać z naszej pomocy przy wyborze suplementów, napisz do nas e-mail lub wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy w zakładce kontakt. Podaj najważniejsze informacje dotyczące Twoich celów treningowych i budżetu, a my postaramy się dobrać suplementację do Twoich potrzeb.
Po zamówieniu
Zwroty i wymiana
Jeśli chcesz anulować złożone zamówienie, skontaktuj się z nami telefonicznie w godzinach pracy sklepu, lub wyślij e-mail. Jeśli nie zostało jeszcze wysłane, zostanie anulowane bez żadnych kosztów.
Przyjmujemy zwroty kupionych u nas, nie otwartych produktów, zgłoszone w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Szczegóły znajdziesz w zakładce polityka zwrotów.
W przypadku nie otrzymania paczki w ciągu 2-3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszych kroków.