Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń: +48 570-918-604

Pomoc

Twój problem - nasza głowa.

Najczęstsze pytania dotyczące zamówień

Zamawianie i wysyłka

W przypadku zamówień złożonych w dni robocze do 12 (Inpost) lub 14 (DPD / Orlen Paczka), wysyłka jest realizowana jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po tych godzinach są wysyłane w ciągu najbliższego dnia roboczego.

Zamówienia wysyłamy z własnego magazynu (nie pracujemy na zasadzie dropshippingu) zlokalizowanego w Sosnowcu. 

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość, postaramy się pomóc tak szybko jak to możliwe. Dane kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt

Postęp realizacji zamówienia możesz śledzić w zakładce „Moje konto„. Po wysyłce otrzymasz od nas numer śledzenia przesyłki.

Na chwilę obecną realizujemy wyłącznie zamówione złożone z adresem dostawy na terenie Polski.

Oczywiście – jeśli chcesz skorzystać z naszej pomocy przy wyborze suplementów, napisz do nas e-mail lub wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy w zakładce kontakt. Podaj najważniejsze informacje dotyczące Twoich celów treningowych i budżetu, a my postaramy się dobrać suplementację do Twoich potrzeb. 

Po zamówieniu

Zwroty i wymiana

Jeśli chcesz anulować złożone zamówienie, skontaktuj się z nami telefonicznie w godzinach pracy sklepu, lub wyślij e-mail. Jeśli nie zostało jeszcze wysłane, zostanie anulowane bez żadnych kosztów.

Przyjmujemy zwroty kupionych u nas, nie otwartych produktów, zgłoszone w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Szczegóły znajdziesz w zakładce polityka zwrotów

W przypadku nie otrzymania paczki w ciągu 2-3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszych kroków. 

Darmowa wysyłka

Dla wszystkich zamówień powyżej 100 złotych.

14 dni na zwrot produktu

Dotyczy produktów bez śladów użytkowania.

Gwarancja oryginalności

Wszystkie oferowane produkty pochodzą z legalnego źródła

Bezpieczne płatności

Payu, Przelewy24.pl, PayPal lub płatność za pobraniem